۱۲ زندانی با کمک خیرین از زندان شهرضا آزاد شدند

در ماه مبارک شعبان به نیت دوازدهمین امام شیعیان حضرت مهدی(عج) دوازده زندانی با کمک پنج میلیارد ریالی خیرین شهرستان و استان از زندان شهرضا رها و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، با هدف کاهش جمعیت کیفری و همچنین تحکیم روابط خانواده با تلاش و کوشش مراجع قضایی شهرستان های شهرضا، دهاقان، سمیرم وپرسنل زندان شهرضا ۱۲ زندانی با رقمی بالغ بر ۴۹۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان از بند این زندان با کمک خیرین و ستاد مردمی دیه استان و همچنین شکات از زندان رهایی و به آغوش خانواده بازگشتند.

در این برنامه فرهنگی و معنوی که به نیت دوازدهمین امام شیعیان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برنامه ریزی و پیگیری شد ،۴ زندانی با کمک ستاد مردمی دیه استان،دو زندانی با گذشت کامل شاکی از دریافت وجه و حق و حقوق خود و مابقی به کمک خیرین شهرضایی از زندان رها و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

بیشترین رقم بدهی مربوط به یک زندانی با ۲۱۰ میلیون بدهی و کمترین آن مربوط به یک زندانی با رد مال جرم عمدی با یک میلیون و سیصد و بیست هزار تومان بوده است.

شایان ذکر است روسای دادگستری ها،دادستان ها،قضات اجرای احکام و دیگر مراجع قضایی سه حوزه قضایی شهرضا،سمیرم و دهاقان در این حرکت فرهنگی و قضایی نقش موثری ایفا کرده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha