تجلیل از جانبازان موسسات کیفری مرکز استان سیستان و بلوچستان

مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) با هدف احیا شعائر دینی در محل نمازخانه اداره کل زندان های استان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان،آیین تجلیل ازکارکنان جانباز شاغل در مراکز تامینی و تربیتی شهرستان زاهدان با حضور مدیرکل،معاونین ایشان،روسا و کارکنان با اجرای برنامه های متنوع از قبیل سخنرانی پیرامون شخصیت حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام،مولودی خوانی،مسابقه سوالات کوتاه پاسخ همراه با پذیرایی از حاضرین در جشن برگزار شد.

خسروی مدیرکل زندان های استان در حاشیه این آیین به الگو گرفتن جانبازان از حضرت ابوالفضل العباس علیه سلام اشاره کرد و گفت:ایثارگران و جانبازان با از خودگذشتگی و فداکاری در زمان انقلاب،ایام جنگ تحمیلی،دفاع از وطن در مقابل تهدیدات و حفظ امنیت مردم این سرزمین حماسه خلق کردند و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی می باشند.

در پایان مراسم از جانبازان شاغل در موسست کیفری مرکز استان به پاس فداکاریهای آنان با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha