حمایت از سه قلوی یک خانواده زندانی در زنجان

برنامه‌های بازدید و سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند در استان زنجان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در ادامه بازدید و سرکشی هفتگی مدیر کل زندان‌ها از خانواده زندانیان نیازمند،این هفته و به مناسبت عید سعید مبعث و ایام مبارک دهه فجر در اقدامی جالب و خداپسندانه، مدیر کل زندان‌های زنجان در منزل یک زندانی که به تازگی صاحب فرزند سه قلو شده بود حاضر و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

دراین بازدید حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن گرامیداشت اعیاد ماه رجب و دهه فجر تولد این سه فرزند را به این خانواده تبریک و گفت: یکی از مهم‌ترین برکاتی که با تولد فرزند در زندگی وارد می‌شود شادی و نشاط است و به عبارتی فرزندان از آغاز تولد منبع لذت و شادی در خانواده هستند.

مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص حمایت از جوانی جمعیت اظهار کرد: تولد این سه نوزاد قطعاً موجبات افزایش رزق و روزی در خانواده خواهد شد و خداوند متعال نیز عنایات خود را بیش از پیش به این خانواده نثار خواهد کرد.

در این خصوص و با توجه به پیگیری‌های قبلی صورت گرفته در جهت اعطای امتیاز قضایی اشتغال به کار به زندانی ،بادستور ویژه مدیر کل زندان‌های زنجان مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین در جهت تامین شیر خشک این نوزادان به حساب خانواده واریز و مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و انجمن حمایت از زندانیان زنجان نیز ملزم به حمایت حداکثری در جهت تامین مایحتاج ضروری آنان شدند.
لازم به توضیح هست در جریان این بازدید بسته‌های غذایی حاوی کالاهای اساسی به همراه کمک‌های نقدی به این خانواده اعطا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha