رفع بسیاری از مشکلات زندان‌ها در گروی تعامل سازنده دستگاه قضایی است

به مناسبت گرامیداشت ایام ا.. مبارک دهه فجر و با هدف تحقق برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری زندان ها، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ابهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن قدردانی از نگاه تعاملی مسئولین قضایی استان به مجموعه زندان‌ها گفت: در راستای اجرای برنامه اصلاحی و تربیتی و توجه به مقوله با سازگاری اجتماعی زندانیان نیازمند تعامل مسئولین قضایی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هستیم که امیدواریم همچون سال‌های گذشته و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود گام‌های موثری در بهره‌بندی زندانیان از مجازات‌های جایگزین حبس باشیم.
بنیادی در ادامه همکاری دستگاه قضایی استان با زندان‌ها را بی‌نظیر قلمداد و اظهار کرد:بخش بزرگی از امنیت و آرامش موجود در زندان‌های استان در گرو سرکشی‌های مستمر قضات از زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان است که در همین راستا و در ایام مبارک دهه فجر این موضوع به شکل گسترده در کلیه زندان‌های استان انجام خواهد شد.
لازم به توضیح است در این دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ابهر نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از عملکرد خوب اداره کل زندان‌های استان و زندان شهرستان ابهر ،آمادگی کامل مجموعه خود رادر اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری و حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و تعامل با زندان‌های استان اعلام نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha