نشست مدیرکل زندان‌های کردستان با رئیس دادگستری و دادستان کامیاران

ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری مددجویان اردوگاه کامیاران در راستای شاخص‌های ۱۸ گانه کشوری در دیدار مدیرکل زندانهای کردستان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کامیاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مجتبی محمدی در نشست با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کامیاران عنوان کرد؛ در جدول شاخصهای ۱۸ گانه دادگستری کل استان که هر فصل با ارجاع به رئیس کل دادگستری ، دادستان و مدیرکل زندانهای استان ارجاع می گردد ، ارزیابی و مشکلات و موانع زندانهای استان بررسی و مرتفع می گردد.

مدیرکل زندانهای استان کردستان در ادامه اظهار نمود ؛ می‌طلبد با همت و همکاری تعاملی زندانهای استان با دادگستری این شاخص‌ها به بالاترین حد خود برسد .

محمدی در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل و همکاری دادگستری کامیاران با اردوگاه این شهرستان عنوان نمود، مرکز حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران از نظر آماری دومین مرکز بازپروری و اصلاحی استان است و نیاز است با اعطاء ارفاقات قانونی در راستای بسترهای مناسب درآمدزائی ایجاد شده در زندان ، آمار اشتغال مددجویان این مرکز به بالاترین سطح ممکن برسد.

در ادامه جلسه مصوب گردید :
۱- تلاش شود زندانیان هر شهرستان به محل سکونت خود برگردند .
۲- نظام مند کردن زندانیان رأی باز در شورای طبقه بندی زندان با حضور قاضی ناظر بر زندان .
۳- جوازهای کسب باید به تائید قاضی ناظر زندان و شورای طبقه بندی برسد و نظارت مستمر صورت پذیرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha