آغاز جشن‌های دهه فجر در سطح زندان‌های استان آذربایجان شرقی

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به وطن ، جشن انقلاب اسلامی باحضور مدیرکل زندانهای آذربایجان شرقی در زندان تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، جوادی مدیر کل زندانهای استان در این مراسم به نقش اساسی مرجعیت دینی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره ای کرد وگفت:محور مهم انقلاب اسلامی از الهی بودن انقلاب سرچشمه می‏ گیرد و نقش عالمان دینی و رهبری و هدایت انقلاب توسط آنها بسیار مهم بود.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه ایمان به خدا ، مرجعیت دینی وپشتیبانی مردم را سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

جوادی با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل وپنچ سال و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی گفت :در وضعیت سیاسی بزرگترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن در تعیین سرنوشت خودشان است چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیر گذارند.

مدیر کل زندانهای استان دز ادامه اظهار داشت :هر آنچه که داریم مرهون شهدا، ایثارگری جانبازان، فداکاری رزمندگان و همه دلسوزان به اسلام و حکومت امام زمان (عج) است، امیدواریم که بتوانیم در عمل، سپاسگذار همه‌ تلاشگران عرصه جهاد و ایثار باشیم.

در ادامه مراسم برنامه های نمایش، سرود و همچنین مسابقه اجرا شد.

آغاز جشن های انقلاب در سطح زندانهای استان آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha