افتتاح دو کارگاه اشتغال جعبه‌سازی و کارگاه چسب‌سازی در زندان مراغه

با حضور مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان آذربایجان شرقی و دادستان عمومی و انقلاب مراغه، فاز مقدماتی کارگاه جعبه سازی و کارگاه چسب سازی مجتمع اشتغال و حرفه آموزی دکتر شفائی زندان مراغه افتتاح شد.

به گزلرش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زنداهای استان آذربایجان شرقی، در راستای ایجاد اشتغال و برقراری درآمد پایدار برای زندانیان و حرفه آموزی برای تداوم فعالیت برای بعد از آزادی، دو کارگاه جدید جعبه سازی و چسب سازی به مجموعه اشتغال و حرفه آموزی دکتر شفائی زندان مراغه افزوده شد که با افتتاح فاز مقدماتی آن امکان اشتغال برای ۳۰ زندانی فراهم گردید.
جوادی مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان آذربایحان شرقی در آیین افتتاح این دو کارگاه، از پشتیبانی های دادستان مراغه و انجمن حمایت از زندانیان مراغه در گسترش اشتغال و حرفه آموزی در زندان مراغه تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با گسترش فازهای بعدی و ایجاد کارگاه های جدید، زمینه اشتغال تعداد بیشتری زندانی در این مجتمع فراهم گردد.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز با تجلیل از حمایت های خیرین شهرستان از انجمن حمایت از زندانیان و مدیریت خوب رئیس و کارکنان زندان مراغه و پشتیبانی های مدیر کل زندان های استان، دستورات لازم برای اعزام تعداد بیشتری از زندانیان جهت فعالیت در کارگاه های این مجتمع را صادر نمود.
مدیر کل زندان های استان و دادستان مراغه، همچنین از دیگر کارگاه ها و پروژه های در حال انجام این مجتمع بازدید نموده و در جریان فعالیت های انجام یافته قرار گرفتند.
مدیر کل زندان های استان همچنین صبح امروز پیش از شرکت در آیین افتتاح در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از رندانیان مراغه نیز شرکت نمودند. بعد ازاین برنامه نیز وی ضمن دیدار و گفتگو با فرماندار و مسئولین شهرستان بناب، در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان بناب نیز شرکت نمودند.

افتتاح دو کارگاه جعبه سازی وکارگاه چسب سازی مجتمع اشتغال دکتر شفائی زندان مراغهافتتاح دو کارگاه جعبه سازی وکارگاه چسب سازی مجتمع اشتغال دکتر شفائی زندان مراغهافتتاح دو کارگاه جعبه سازی وکارگاه چسب سازی مجتمع اشتغال دکتر شفائی زندان مراغه

افتتاح دو کارگاه جعبه سازی وکارگاه چسب سازی مجتمع اشتغال دکتر شفائی زندان مراغه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha