آئین تکریم و معارفه سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان کردستان

جلسه تکریم شهرام حنیفی ، سرپرست قبلی بنیاد تعاون زندانیان کردستان و معارفه ، سیوان فاتحی به عنوان سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان کردستان با حضور مدیرکل زندانهای کردستان ، معینیان ، معاون منابع انسانی بنیاد تعاون زندانیان کشور ، کارکنان اداره کل و بنیاد تعاون استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانها استان کردستان ، در این جلسه مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای کردستان با تبریک پیشاپیش عید مبعث و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خیرمقدم به حضور معاون منابع انسانی بنیاد تعاون زندانیان کشور عنوان نمود : نقش بنیاد تعاون در راستای حمایت از زندانیان و ایجاد شغل برای این قشر آسیب دیده جامعه یکی از اولویتهای مهم سازمان زندانهای کشور است که باید به صورت ویژه رسیدگی شود .

محمدی افزود : با دعوت از کارآفرینان خلاق و موفق استان و ایجاد کارگاه های اشتغال و آشنائی مددجویان با کسب درآمد حلال و در کنار آن ایجاد درآمد برای بنیاد تعاون زندانیان ، می تواند چرخ های این مرکز را توانمند و به آن سرعت بخشد.

مدیرکل زندانهای کردستان افزود، تلاش ما هماهنگی و همبستگی مابین مجموعه های مرتبط با زندانهای استان همانند انجمن‌های حمایت و بنیاد تعاون است و نگاه ما نگاه واحد است.

حنیفی ، سرپرست قبلی بنیاد تعاون نیز در این جلسه ، با ارائه گزارش آماری از فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان استان در دوره تصدی خود ، از همکارانی که در ارتقاء سطح اشتغال زندانیان و در رأس آن مدیرکل زندانهای کردستان تقدیر کرد.

فاتحی سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان استان نیز با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی شهرام حنیفی سرپرست بنیاد تعاون و توجه ویژه مدیرکل زندانهای کردستان به مجموعه بنیاد ، گفت ؛ وظیفه اصلی بنیاد تعاون ، تبدیل مددجویان شاغل در زندانها به کارآفرینان تولید محور در جامعه و رسیدن به درآمد پایدار برای خود و خانواده است.

در پایان با اهداء لوح تقدیر ، مدیرکل زندانهای کردستان از زحمات شهرام حنیفی قدردانی نمود و حکم انتصاب سیوان فاتحی به عنوان سرپرست جدید از سوی مدیرعامل بنیاد تعاون کشور به وی اعطاء شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha