از مددکاران زندان های استان بوشهر تجلیل شد

در سالروز میلاد سراسر نور حضرت علی (ع) وگرامیداشت روز مددکار از مددکاران زندان های استان بوشهردرمجتمع رفاهی بنیاد تعاون زندان دشتستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان بوشهر ، رئیس اداره قضایی زندانهای بوشهر ، رییس زندان دشتستان و جمعی از مسئولین و مددکاران مراسم گرامیداشت روز مددکار همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) برگزار شد.

از مددکاران زندان های استان بوشهر تجلیل شد

در ابتدای این مراسم موسوی حقیقی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای بوشهر ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و روز مددکار ابراز داشت: مددکاران نقش بسیار مهمی در زندانها دارند و به نوعی آرامش زندانیان و پیشبرد مطالبات قضایی آنان مرهون تلاشها و زحمات مددکاران است.

از مددکاران زندان های استان بوشهر تجلیل شد

وی افزود: ارتباط چهره به چهره مددکاران با زندانیان، استماع مسائل و مشکلات انان و پیشبرد قانونی پیگیری ها تا حصول نتیجه از اقدامات موثر مددکاران در زندانها است.

از مددکاران زندان های استان بوشهر تجلیل شد

از مددکاران زندان های استان بوشهر تجلیل شد

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای بوشهر در ادامه به استفاده از ظرفیت های قانونی در کاهش جمعیت کیفی اشاره نمود.

نیکنام معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی زندانهای بوشهر نیز در ادامه ضمن تبریک این روز و تقارن آن با ولادت حضرت امیر(ع) گفت: حضرت امیر (ع) بزرگترین اسوه در کمک به هم نوعان خود بودند و بالاترین ارزشها همین مددرساندن به دیگران است که مددکاران زندانها از این حیث کار بزرگی انجام می دهند که شایسته تقدیر است.

وی افزود:. ارزش کار مددکار زمانی است که دلسوزانه و با دقت عمل و اشراف بر ظرفیت های قوانین در کاهش آلام زندانی قدم بردارد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مددکاران شاغل در زندانهای استان بوشهر تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha