آزادی 30 زندانی از مراکز اصلاحی‌وتربیتی خراسان شمالی ویژه گرامیداشت مقام پدر

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) تعداد 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و 10 نفر از زندانیان واجدشرایط دیگر با ارفاق مرخصی پایان حبس، از زندانهای خراسان شمالی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و بزرگداشت مقام پدر در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام براتی‌زاده رئیس کل دادگستری، ایلالی دادستان مرکز استان، الهی‌راد مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وگرجی مدیرکل زندانهای خراسان شمالی 30 نفر از زندانیان زندانهای این استان از زندان آزاد شدند.

آزادی 30 زندانی، از زندانهای خراسان شمالی در گرامیداشت مقام پدر

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در سخنانی بیان داشت: تعداد 20 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با کل بدهی 6 میلیارد و 300 میلیون تومان، که از مجموع کل بدهی، مبلغ 2 میلیارد و 800 تومان گذشت شکات، مبلغ 1 میلیارد و 140 میلیون تومان تسهیلات اعطایی، مبلغ 760 میلیون تومان آورده خانواده زندانیان، مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون تومان کمک خیرین و مبلغ 200 میلیون تومان اعسار پذیرفته شده، از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

در پایان مراسم طی اهداء لوح تقدیر به مددکاران شاغل در زندانهای این استان به مناسبت روز مددکار و همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر از کارکنان مرد زندانهای این استان تجلیل به عمل آمد.

آزادی 30 زندانی، از زندانهای خراسان شمالی در گرامیداشت مقام پدر

آزادی 30 زندانی، از زندانهای خراسان شمالی در گرامیداشت مقام پدر

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha