آزادی ۱۷ زندانی زنجانی به مناسبت «روز پدر»

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان‌های زنجان از زندان آزادو به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، به مناسبت فرارسیدن سالروز فرخنده و با سعادت میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و بزرگداشت روز پدر، با مساعدت خیرین و نیکوکاران فهیم زنجانی، ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان از زندان آزاد شدند.
حجت اسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اعلام این خبر افزود: در ادامه برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری و تلاش حداکثری در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان،وبه مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع)۱۷ نفر از زندانیان استان که۲ نفر از آنان زن و ۱۵ نفر مرد بودند با میزان بدهی ۵۵ میلیارد ریالی از طریق گذشت شکات، آورده محکومین، قبولی اعسار، کمک‌های ستاد دیه و کمک ۲ میلیارد ریالی خیرین در این ایام مبارک از زندان‌های استان آزاد شدند.
مدیر کل زندان‌های زنجان در ادامه افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه ستاد دیه استان و به همت خیرین نیک اندیش زنجانی از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.
مدیرکل زندان‌های زنجان در پایان از همت بی نظیر نیکوکاران استان زنجان قدردانی و مساعدت حداکثری مردم استان را در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خواستار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha