آئین آزادی ۱۷ مددجوی نیازمند «بنام پدر» در زندان ماکو برگزار شد
فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی در آئین آزادی زندانیان نیازمند زندان ماکو

مراسم آئین آزادی زندانیان نیازمند بمناسبت ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در زندان ماکو باحضور مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی همراه با جمعی از مسئولین وخیّرین برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی، بمناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با همکاری خیّر و مساعدت از طریق ارفاقات قانونی مراجع قضایی شهرستان ماکو۱۷نفر زندانی نیازمندآزاد شدند .

در ادامه اجرای پویش«بنام پدر» در شهرهای مختلف آذربایجان غربی مراسم آزادی ۱۷ زندانی نیازمند با حضور مدیرکل زندان های استان در شهرستان ماکو برگزار شد

در این آئین آزادی مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی از همت مردم خیّر ماکو افق متعالی مسئولین در کمک به زندان و مددجویان نیازمنند برای بازگشت سعادتمندانه تقدیر کرد و با ارائه گزارش از عملکرد حمایت های اجتماعی مردم و مسئولین گفت : باورهای دینی مردم با فرهنگ غنی آمیخته شده است و نشان آن در عرصه ایثار و انفاق با حضور داوطلبانه و آگاهانه مایه فخر و امیدواری است .

در این مراسم ضمن تجلیل از اقدامات رئیس دادگستری ، دادستان ورئیس زندان ماکو بخاطر توسعه کمی و کیفی ایجاد فرصت های اشتغال و کمک به آزادی زندانیان نیازمند با اهدای لوح تقدیر ازسوی رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندانهای استان تجلیل بعمل آمد .

در مراسم آزادی آزادی زندانیان نیازمند تحت عنوان «به نام پدر» ۱۲ زندان نیازمند با اخذ رضایت از ۲۰ شاکی و با اهدا مبلغ بیش از سه میلیارد ریال توسط خیّر گمنام همراه با تهیه لباس ، کفش و کارت هدیه از زندان آزاد شدند ،همچنین ۵ محکوم و اجد الشرایط با ارائه ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی در همان روز آزاد شدند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha