راهیابی نمایش‌های «ویرگول» و «دادگاه ترک سیگار» به دبیرخانه تئاتر جشنواره زندان‌های کشور

جشنواره تئاتر موسسات کیفری استان سیستان و بلوچستان به میزبانی شهرستان ایرانشهر در بخش کارکنان،پرسنل وظیفه و زندانیان به مدت ۲ روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان سیستان وبلوچستان، جشنواره تئاتر با اجرای ۱۳ گروه نمایشی برگزار و در پایان با معرفی آثار برتر در بخش های مختلف با حضور حجت الاسلام جهانتیغی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان ،حجت الاسلام بزمانی امام جمعه ایرانشهر،سرهنگ بامری جانشین سپاه،برهان زهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،جواد عودی عباسی سرپرست اداره زندان و دیگر مسئولین این شهرستان با اهدا دیپلم افتخار،لوح ،تندیس جشنواره همراه با جوایز نقدی به نفرات و آثار برگزیده، به کار خود خاتمه داد.
حجت الاسلام و المسلمین جهانتیغی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان با قدردانی از برگزار کنندگان جشنواره، در سخنانی گفت:نظام زندانبانی در جمهوری اسلامی با بقیه کشور ها تفاوت فاحشی دارد و آن اینکه در اینجا مبتنی به آموزه های اسلامی و هدف آن فقط اصلاح و تربیت فرد بزهکار است که با برنامه ریزی های مدون سازمان زندان ها به ویژه در برنامه های فرهنگی، آموزشی،ورزشی و هنری با برگزاری جشنواره های متناوب درحوزه های مربوطه ، زمینه بازگشت مددجویان با تن و روان سالم به آغوش خانواده را فراهم سازیم.
حجت‌الاسلام بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر نیز در سخنانی با تبریک ماه رجب آن را ماه خدا دانسته و گفت:ما باید قدردان نعمت حیات باشیم و فرصت ها و رحمت هایی خدا در اختیار ما قرار داده است را قدردان باشیم ایشان در ادامه افزود: انسان نیامده که اسیر شهوت و قدرت شود و هر چه دلش خواست انجام دهد.
در پایان با آراء داوران جشنواره نفرات برتر در بخش های کارگردانی، بازیگری،نویسندگی،نمایشنامه خوانی، طراحی صحنه و دکور و... معرفی و نمایش‌های "ویرگول" و"دادگاه ترک سیگار" از شهرستان های زاهدان و ایرانشهر به دبیرخانه‌ی تئاتر جشنواره زندان‌های کشور راه یافتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha