پیگیری برنامه‌های فرهنگی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها در قم

جلسه با معاون تبلیغ حوزه های علمیه و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور از برنامه های کاری ضیایی فرد در سفر به استان قم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، در این سفر که صالحی عمران مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان، سلیمانی مدیر کل دفتر امور فرهنگی و تربیتی سازمان و رنجبر مدیر کل زندانهای قم، ضیایی فرد را همراهی می کردند ابتدا در دفتر حجت الاسلام ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه حاضر شدند و سپس با مدیران حوزه های علمیه خواهران کشور جلسه ای با موضوع استفاده بیشتر از ظرفیت حوزه های علمیه و توان علمی و تبلیغی خواهران مبلغه در زندانهای زنان برگزار کردند.

روز شلوغ معاون سلامت اصلاح و تربیت سازمان در قم

در این دیدارها؛ ارتقای سطح آموزشی روحانیون شاغل درزندانها،تدوین طرح های علمی و پژوهشی مشترک در امر اصلاح و تربیت زندانیان،برگزاری جلسات منظم کمیته بررسی تفاهم نامه فی مابین سازمان و حوزه های علمیه از مهمترین مباحث مطروحه بود که طرفین به توافقات مطلوبی رسیدند و مقرر شد با پیگیری دفتر فرهنگی و تربیتی سازمان این موارد با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه آقایان و خانمهای کشور برگزار شود.

روز شلوغ معاون سلامت اصلاح و تربیت سازمان در قم

شایان ذکر است در انتهای این دیدارها، تفاهم نامه همکاری مشترکی فی مابین معاونت سلامت اصلاح و تربیت سازمان و حوزه علمیه خواهران کشور منعقد گردید.

روز شلوغ معاون سلامت اصلاح و تربیت سازمان در قم

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha