بازدید شبانه سرپرست زندان‌های هرمزگان از زندان بندرعباس

سرپرست زندان های هرمزگان به منظور نظارت بر فرآیند ارائه خدمات شبانه زندانبانی، در زندان بندرعباس حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، بشیر سردار در این بازدید در همه اندرزگاه ها حضور یافت و مشکلات و درخواست های مددجویان را از نزدیک بررسی کرد.
وی در دیدار چهره به چهره با مددجویان، آنان را به حضور در برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان تشویق کرد و گفت: تقویم برنامه های فرهنگی،آموزشی و ورزشی زندان با کار علمی و برنامه ریزی اساسی و اصولی تنظیم شده است که به بازاجتماعی شدن مددجویان کمک می کند.
سرپرست زندان های هرمزگان تصریح کرد: در طول تحمل حبس باید برای حضور سعادتمندانه در جامعه آماده شد و این مهم با حضور در برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان محقق می شود.
سردار بر حضور مددجویان در برنامه های حرفه آموزی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از دلایلی که افراد مرتکب جرم می شوند، نداشتن حرفه و شغل است و اکنون فرصت بسیار خوبی است که با فراگیری شغل دلخواه، برای زندگی مطابق با ارزش ها و هنجارهای جامعه آماده شد.
وی گفت: زندانبانی اسلامی همواره توجه ویژه ای به افرادی دارد که در برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان حضوری موثر و مفید دارند و برای بازسازگاری اجتماعی تلاش می کنند.
گفتنی است سرپرست زندان های هرمزگان، از قسمت های مختلف زندان بندرعباس بازدید کرد و ضمن بررسی مشکلات قضایی مددجویان و نحوه خدمات دهی به انها، میزان امادگی کارکنان را نیز از نزدیک بررسی و دستورات لازم برای رفع مشکلات و کاستی ها نیز داده شد.

بازدید شبانه سرپرست زندان های هرمزگان از زندان بندرعباس

بازدید شبانه سرپرست زندان های هرمزگان از زندان بندرعباس

بازدید شبانه سرپرست زندان های هرمزگان از زندان بندرعباس
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha