زندانیان باید با مهارت‌های شغلی از زندان آزاد شوند

سرپرست زندان های هرمزگان گفت: زندانیان را باید به فراگیری آموزش های شغلی تشویق کرد و با مهارت های شغلی از زندان آزاد شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، بشیر سردار در بازدید شبانه از زندان بندرلنگه افزود: دوره های مهارت آموزی در زندان ها نیز باید نیاز سنجی و استعداد سنجی شود و با توجه به نیاز منطقه و علاقه مددجویان این دوره ها را برگزار کرد.
وی بیان داشت: فرهنگ مهارت آموزی را نیز باید در سطح جامعه ترویج کرد، چرا که این مهم موجب کاهش بیکاری، کاهش آسیب های اجتماعی و در نتیجه کاهش ورودی به زندان ها خواهد شد.
سرپرست زندان های استان ادامه داد: باید از ظرفیت سایر دستگاههای اجرایی، گروه های مردم نهاد و خیرین هم برای توسعه آموزش های شغلی و اصلاح و تربیت مددجویان استفاده کرد تا در این بخش شاهد تحولی جدی باشیم.
سردار بر توسعه زیر ساخت ها و فراهم سازی امکانات مناسب در زندان هم تاکید کرد و گفت: باید کرامت انسانی مددجویان در بالاترین سطح رعایت و زمینه ای مناسب برای بازاجتماعی شدن آنها فراهم کرد.
سرپرست زندان های استان در اولین بازدید از زندان بندرلنگه، ضمن بررسی وضعیت آموزشی، رفاهی و قضایی زندانیان، در گفتگوی چهره به چهره مشکلاتشان را نیز بررسی کرد.

زندانیان باید با مهارت های شغلی از زندان آزاد شوند

زندانیان باید با مهارت های شغلی از زندان آزاد شوند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha