آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان شمالی  

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  8 زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند، همچنین در این مراسم از کارکنان زن زندان مرکزی بجنورد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام براتی‌زاده رئیس کل دادگستری، ایلالی دادستان مرکز استان، حجت‌الاسلام مهدی فرحدل قاضی ناظر زندان، سردار مطهری‌زاده فرمانده انتظامی استان و گرجی مدیرکل زندانهای خراسان شمالی هشت زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان شمالی  

همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی حجت الاسلام ‌براتی‌زاده در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سخنانی اظهار داشت: این 8 زندانی با کل بدهی 564 میلیون تومان، با گذشت مبلغ 300 میلیون تومان توسط شکات، قبولی اعسار پذیرفته شده به مبلغ 64 میلیون تومان و الباقی مبلغ با کمک خیرین و پویش دانش‌آموزان دبستان غدیر بجنورد از زندان آزاد شدند.

آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان شمالی  

وی خاطرنشان کرد: بیشتر زندانیان مرتکب جرائم غیرعمد و یا دارای محکومیت‌های مالی استان به علت عجز از پرداخت دیات ناشی از تصادفات، حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی (غیرکلاهبرداری) و نیز به دلیل عدم استطاعت و ناتوانی مالی در پرداخت مهریه و نفقه موضوع دعاوی خانوادگی در زندان به سر می‌برند و همچنین در ادامه، فرهنگ‌سازی مناسب و تولید محتوای آموزشی تاثیرگذار تمامی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را خواستار شد.

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha