جشن میلاد حضرت زهرا (س) و تقدیر از کارکنان خانم زندانهای استان قم

همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، طی مراسمی از کلیه کارکنان خانم زندانهای استان قم تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، در مراسمی که با حضور علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان، معاونین و دادیار ناظر مستقر در زندانهای قم و در زینبیه شهدای اندرزگاه نسوان برگزار شد از کارکنان خانم شاغل در زندانها با اهدای لوح تقدیر، هدیه و یک شاخه گل تقدیر بعمل آمد.

مدیر کل زندانهای استان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در ابتدای این مراسم گفت: زنان نقش سازنده ای در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور دارند و از همه مهتر کانون اصلی خانواده ها هستند که باید همواره گرامی داشته شوند.

وی همچنین به اهمیت نقش فرزند آوری در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: فرزند آوری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده است و کارکنان خانمی که علیرغم شغل سخت زندانبانی، با استعانت به حضرت زهرا سلام الله علیها و برای تداوم نسل مسلمانان و شیعیان اقدام به فرزند آوری دارند را باید ستود.

در ادامه این مراسم 8 نفر کارمند خانم ساعی مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند و از برگزیدگان مسابقات ورزشی نیز با اهدای لوح و هدیه، تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است به کلیه کارکنان خانم و آنهایی که اسمشان فاطمه یا زهرا بود هدیه ویژه ای از سوی مدیر کل زندانهای استان قم اهداء گردید.

جشن میلاد حضرت زهرا (س) و تقدیر از کارکنان خانم زندانهای استان قم

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha