کتاب «دوربرگردان» روایت سربازان شهید لشکر فاطمیون در زندان خوی بازخوانی شد
بازخوانی کتاب دوربرگردان اثر سید زهیر مجاهد در زندان خوی

با حضور رئیس کتابخانه های شهرستان خوی و فرزند سردار شهید شرفخانلو نویسنده مراسم معرفی و بازخوانی کتاب «دوربرگردان» اثر مجاهد افغانی در دفاع از حرم سید زهیر مجاهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اذربایجان غربی ،زندان خوی در چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی میزبان رئیس کتابخانه عمومی ،معاون شهردار و مسول نشریه ندای قلم بود

در این نشست فرهنگی که در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد متولیان امر با هدف تخصصی کتاب خوانی و معرفی آثار فاخر در حوزه های اجتماعی و ادبیات مقاومت کتاب «دوربرگردان» اثر روایی مجاهد لشکر فاطمیون (س)سید زهر مجاهد برای مددجویان علاقه مند در حضور مسئولین زندان معرفی و بازخوانی کردند.

در این نشست فرزند سردار شرفخانلو به معرفی اثر و خوانش سه بخش مهم کتاب دور برگردان پرداخت و درستی رئیس اداره کتابخانه های عمومی ضمن اشاره به اهمیت بازخوانی آثار فاخر حوزه مقاومت در خصوص کتاب دوربرگردان اثر سید مجاهد زهیر راوی نقش سلیمان کتاب صحبت کرد.

مراسم با دو ساعت معرفی و بازخوانی کتاب مذکور با اهدای کتاب به کتابخانه زندان خوی پایان رسید .

سیدزهیر مجاهد، نویسنده «دوربرگردان»، متولد محله گلشهر است که محله‌ای حاشیه‌نشین در مشهد محسوب می‌شود. وی که رفاقت شش ساله با آقا سلیمان داشته در این اثر به روایت زندگی این مجاهد افغانی که در دفاع از حرم فداکاری‌های زیادی کرده پرداخته است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha