پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق برنامه‌ها مستلزم تسلط بر آیین‌نامه است

نشست شورای اداری به میزبانی شرکت فولاد یزد در محل سالن جلسات این شرکت برگزار و روسای ستادی اداره کل و مدیران زندان‌ها به تشریح اقدامات و عملکرد حوزه‌های تخصصی و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، مدیرکل زندان های استان یزد در آغاز نشست شورای اداری که به میزبانی شرکت فولاد یزد در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات ارزنده ی کارکنان زندان های استان در زمینه های تامینی و تربیتی گفت: پیش برد اهداف سازمانی و تحقق برنامه ها مستلزم تسلط بر آیین نامه ، و رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور است.

رضا مقبلی تلاش مضاعف و استفاده از خرد جمعی را از دیگر ابزارهای موفقیت در زندانبانی دانست و گفت: در سایه اقدامات فرهنگی، آموزشی ، هنری و خصوصا قرآنی روند نسبی رسالت اصلاح و تربیت را شاهد هستیم اما تحقق کامل آن حمایت سایر دستگاه های اجرایی، نظارتی و حتی بخش های تولیدی در زمینه فراهم نمودن اشتغال مناسب برای مددجویان پس از آزادی را می طلبد.

وی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) درباره اهمیت وقت شناسی اظهار داشت: وقت شناسی و برنامه ریزی یک اصل اساسی در دین اسلام است که در دنیای امروز اگر اداره ی امور بر پایه نظم، برنامه ریزی و وقت شناسی نباشد، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

رئیس شورای اداری زندان های استان یزد در ادامه افزود: در بین مددجویان ظرفیت های خوب هنری، فرهنگی، قرآنی و فنی مطلوبی وجود دارد که باید بتوانیم آنها را به درستی شناسایی و از توانمندی های آنان برای توسعه فعالیت های فرهنگی تربیتی بهره ببریم.

گفتنی است در این نشست که به میزبانی کارخانه فولاد یزد برگزار شد، معاونین، روسای ستادی اداره کل و همچنین مدیران زندان ها به تشریح اقدامات و عملکرد حوزه های تخصصی و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha