رسیدگی به مشکلات خانواده دیگری از زندانیان نیازمند در زنجان

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی این هفته نیز در منزل یک خانواده زندانی نیازمند حاضر و از نزدیک مهمترین مسائل و مشکلات همسر این زندانی را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در راستای دستیابی به اهداف متعالی سازمان زندان‌ها و حمایت از خانواده زندانیان نیازمند، مدیر کل زندان‌های زنجان با همراهی رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مددکار این مرکز در منزل یک زندانی زندان مرکزی حاضر و از نزدیک مسائل و مشکلات همسر این زندانی را بررسی کرد.

در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان وضعیت معیشت و مسکن همسر زندانی را پرس و جو و ضمن تاکید بر تشکیل فوری پرونده حمایتی برای همسر زندانی، برپرداخت اجاره مسکن عقب مانده این خانواده دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین بنیادی در جریان این بازدید طی تماس تلفنی با دادیار ناظر زندان، مشکلات همسر زندانی را به ایشان تشریح و بهره‌مندی زندانی از ارفاقات قانونی و تسریع در اعطای مرخصی به ایشان را ضروری قلمداد نمودند.

لازم به توضیح هست در پایان این بازدید بسته‌های غذایی حاوی کالاهای اساسی و کمک‌های نقدی از سوی مدیر کل زندان‌های استان به این خانواده اعطاء گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha