اهداء اقلام ویژه شب یلدا به خانواده زندانیان همدانی

انجمن حمایت از زندانیان استان حمایت با همکاری خیرین مومن اقدام به توزیع بسته‌های خوراکی برای خانواده زندانیان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، در آستانه شب یلدا ۳۱۰ بسته اقلام خوراکی با همت انجمن حمایت از زندانیان استان بین خانواده‌های آبرومند زندانیان توزیع شد.

بروجنی مدیر کل زندان‌های استان همدان در این باره گفت: انجمن حمایت از زندانیان با هدف حمایت از بنیان خانواده در مناسبت‌های مختلف، با تهیه بسته‌های معیشتی از سایر اعضای خانواده زندانیان حمایت می‌کند.

بروجنی افزود: اگرچه سرپرست خانواده به دلیل ارتکاب جرم در حال تحمل حبس است اما نباید از سایر اعضای خانواده غافل شویم. انجمن حمایت از زندانیان با پیگیری امورات قضایی، مسکن، تحصیل و معیشت خانواده‌های زندانیان به رفع مشکلات آنها می پردازد تا از هرگونه آسیب برای احتمالی کاسته شود.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با اشاره به توزیع ۳۱۰ بسته شامل اقلام خوراکی ویژه شب یلدا بین خانواده تصریح کرد: در آستانه شب یلدا به منظور حفظ کرامت خانواده‌ها و ایجاد نشاط در بین فرزندان اقلامی مانند آجیل، شکلات، مرغ، روغن و ... به ارزش ۳۵۵میلیون تومان بین ۳۱۰ خانواده توزیع شد.

بروجنی همچنین تصریح کرد: در کنار این اقلام، ۳۰۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی نیز به خانواده‌های آبرومند اهدا شد تا در شب یلدا بخش ناچیزی از دغدغه های افراد جامعه هدف کاسته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: اینگونه حمایت‌ها میزان امید را در خانواده ها و جامعه بیشتر می‌کند و سبب کاهش احتمال ارتکاب جرم می شود که زمینه افزایش اعتماد و امنیت اجتماعی را فراهم می‌کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha