آزادی زندانی نیازمند ایلامی با کمک مدال‌آوران جهان و المپیک

یکی از زندانیان جرایم غیرعمد ایلام با کمک قهرمانان ورزشی المپیک و جهان و همکاری ستاد دیه استان از زندان آزاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، در مراسمی با حضور کلهر معاون وزیر ورزش، ذبیح الله پور شیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران و قهرمان جهان، جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک توکیو، اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام، شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی، بدهی مالی یکی از زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

معاون وزیر ورزش در این مراسم گفت: اصلاح و تربیت فلسفه و اولویت خدمت در سازمان زندان هاست که کارکنان خدوم این عرصه مسئولیت سنگینی را برای بازسازگاری اجتماعی زندانیان بر عهده دارند و بدون شک برنامه های ورزشی در فرایند بازپروری و بازگشت سالم زندانیان به جامعه تاثیرگذار است که بحمدالله در مراکز تأمینی و تربیتی به این مقوله توجه ویژه شده است.

کلهر افزود: انجمن نجوا با همت ورزشکاران و قهرمانان ملی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و ورزشکار شکل گرفته است که در استان ایلام پس از پرداخت بدهی مالی یکی از زندانیان، زمینه آزادی وی و بازگشت به آغوش خانواده فراهم شد.

آزادی زندانی ایلامی با حضور معاون وزیر ورزش و قهرمانان المپیک

اسکندری نیز در ادامه ضمن تقدیر از حضور مسئولین کشوری و استانی و همچنین قهرمانان ملی ورزشی، اذعان داشت: ورزش در زندانبانی اسلامی و برنامه های اصلاحی و تربیتی جایگاه ویژه ای دارد و بخش اعظمی از اوقات فراغت زندانیان را پر کرده است. مدیرکل زندان های استان ایلام تصریح کرد: کرامت انسانی زندانیان و حقوق شهروندی آنان بخوبی رعایت می شود و همواره در سطح زندان ها اماکن ورزشی با استقبال مطلوب زندانیان رو به رو است.

گفتنی است ذبیح الله پورشیب و جواد فروغی از قهرمانان ملی و اهل استان ایلام هستند.

آزادی زندانی ایلامی با حضور معاون وزیر ورزش و قهرمانان المپیک

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha