۱۷ روحانی به صورت شبانه روزی  در زندان‌های زنجان در حال انجام فعالیت مذهبی و عقیدتی هستند

در آستانه نزدیک شدن اجلاسیه سراسری نماز در استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مدیر ستاد اقامه نماز استان با حضور در اداره کل زندان‌ها با حجت الاسلام والمسلمین بنیادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان گزارش کاملی از برنامه‌های عقیدتی و مذهبی زندانیان را ارائه و گفت: برنامه‌های مذهبی و عقیدتی در زندان‌های زنجان به صورت عمیق و اثر گذار در حال برگزاری است.
بنیادی افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در داخل زندان‌ها صرفاً به دنبال اجرای درست برنامه‌های عقیدتی هستیم تا در نتیجه اثرگذاری این برنامه‌ها از بازگشت مجدد زندانیان خودداری کنیم.
مدیر کل زندان‌های زنجان تصریح کرد: در ۲۳ نقطه از زندان‌های زنجان نماز جماعت با حضور داوطلبانه و گسترده زندانیان در حال برگزاری است که این موضوع در سطح استان بی‌نظیر است.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین یوسفی ضمن قدردانی از برگزاری جلسه مشترک گزارش کاملی از نحوه اجرای اجلاسیه سراسری نماز در زنجان را ارائه و بیان کرد: رویکرد اجلاسیه سراسری نماز بر اساس استخراج پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی. (مد ظله العالی)صورت می‌گیرد که ایشان در سال‌های اخیر بر موضوع نماز جوانان، نوجوانان و کودکان به عنوان آینده سازان این مملکت تاکید نموده است.

یوسفی بیان کرد: خلاهای بسیار زیادی در حوزه مباحث اعتقادی جوانان و نوجوانان وجود دارد که نیازمند تلاش‌های مستمر در جهت حل و فصل کوتاهی‌های صورت گرفته در این حوزه است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد اجلاس سراسری نماز امسال با تاکید بر نماز در نسل نو برگزار خواهد شد که در کنار این اجلاس، فوق برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله زندان‌های استان در حال برگزاری که امیدواریم با همکاری صورت گرفته بخشی از فعالیت‌های نماز زندانیان استان در قالب کلیپ‌های تهیه شده در اجلاسیه سراسری نماز کشور به نمایش گذاشته شود.

لازم به توضیح هست در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان،آمادگی کامل مجموعه خود را در همراهی ستاد اقامه نماز در برگزاری هر چه باشکوه تر اجلاسیه سراسری نماز کشور اعلام نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha