دیدار مدیران‌کل زندان‌های ایلام و پزشکی قانونی استان

جمشید اسکندری با امامی نیا دیدار تعاملی داشت و در خصوص همکاری دو مجموعه و فرایند خدمت در سنگر اصلاح و تربیت بحث و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، اسکندری در این دیدار تعاملی به سختی های شغل زندانبانی و حوزه های همکاری دو مجموعه اشاره ای داشت و گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان سازمانی تخصصی ومستقل در قوه قضاییه نقش مهمی در تحقق اهداف عالیه دستگاه قضا ایفا می کند و همکاری این مجموعه با زندان های استان در تحقق اولویت های سازمانی و پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی مثمر ثمر است.

مدیرکل زندان های استان ایلام در ادامه اذعان داشت: در زندان های استان به نیازهای زندانیان توجه ویژه ای می شود و ضمن رعایت کرامت انسانی آنان برای رفع مشکلاتشان پیگیری های مستمری انجام می شود. وی افزود: استفاده بهینه از زیرساختاها و ظرفیت های موجود در هر دو دستگاه می تواند سازمان ها را برای رسیدن به اهداف اصلی خود نزدیک و زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را رقم زند.

امامی نیا مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام با قدردانی از تعاملات سازنده زندان های ایلام با مجموعه پزشکی قانونی استان، به برخی از برنامه‌های مشترک فی مابین، اشاره ای داشت و آمادگی خود را در جهت اجرای به موقع و دقیق برنامه های تعاملی و همکاری بیش از پیش اعلام کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha