آزادی 6 زندانی جرایم غیرعمد استان ایلام به‌مناسبت هفته بسیج

با کمک خیری از شهرستان هلیلان و همکاری ستاددیه ایلام و به مناسبت هفته بسیج، 6 زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، از ابتدای سال تا کنون 107 زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

در مراسمی با حضور مراجع قضایی، مدیران و مسئولین استانی و با کمک خیری از شهرستان هلیلان، 6 رندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند. جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: با کمک ستاد دیه و خیرین همیشه در صحنه، از ابتدای سال تا کنون 107 زندانی جرائم غیرعمد و 17 زندانی نیازمند مالی نیز توسط انجمن حمایت از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

آزادی 6 زندانی جرایم غیرعمد استان ایلام

مدیرکل زندان های ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: خیرین استانی همواره دست یارای سنگربانان اصلاح و تربیت بوده اند و بی شک همکاری و اقدام خداپسندانه نیکوکاران و استفاده از این ظرفیت، به تحقق اهداف سازمانی کمک شایانی می کند و از جمعیت کیفری می کاهد.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان ایلام با ارسال لوح تقدیر از خیر هلیلانی و برادر وی که به عنوان پزشک زندان همواره در حال خدمت رسانی و مداوای زندانیان است تجلیل کرد.

آزادی 6 زندانی جرایم غیرعمد استان ایلام

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha