آموزش‌های ضمن خدمت برای سربازان و کارکنان سنگر اصلاح و تربیت توسعه می‌یابد

جمشید اسکندری با عباس گوهری دیداری تعاملی داشت و برای توسعه آموزش‌ها و ارتقای آگاهی‌های خدمتی سربازان وظیفه و کارکنان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، آموزش های بدو و حین خدمت با هدف توانمندسازی و ارتقای آگاهی های خدمتی انجام می شوند.

اسکندری در این دیدار با تاکید بر لزوم آموزش های ضمن خدمتی برای سربازان و کارکنان(به ویژه پرسنل یگان حفاظت)، اذعان داشت: افزایش بهره وری کارکنان در گرو آموزش های ضمن خدمتی است. وی گفت: آموزش یکی از موثرترین ابزارها و قدرتمندترین فرآیندها به منظور انتقال دانش و مهارت به نیروی انسانی و آماده سازی آنها جهت انجام هر چه بهتر وظایف است.

سرپرست زندان های ایلام در ادامه با اشاره به اهمیت همکاری سازمان قضایی نیروهای مسلح برای آموزش سربازان و کارکنان در حوزه های مختلف خدمتی، تصریح کرد: با آموزش ضمن خدمت، کارمندان و نیروی انسانی شرایط سازمان و محیط را بسیار بهتر درک نموده و خود را با آنها تطبیق خواهند داد.

گوهری نیز برای تعامل و همکاری بیش از پیش قول مساعد داد و خاطر نشان کرد: به صورت هفتگی از بند نظامیان بازدید و سرکشی می شود و ضمن دیدار با آنان، درخواست هایشان بررسی و پیگیری می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha