شب نشینی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با پرسنل وظیفه

جوادی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با حضور در زندان مرکزی تبریز با پرسنل وظیفه یگان حفاظت زندانهای استان نشست صمیمی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی،جوادی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی به همراه روسای ادارات بازرسی وحفاظت اداره کل و همچنین مدیر زندان تبریز پای صحبت های پرسنل وظیفه نشستند و در یک محیط صمیمی به درد ودل های پرسنل وظیفه پرداختند.

جوادی در این دیدار بر نقش حساس و مهم سربازان در حفاظت و صیانت از امنیت کشور اشاره ای کرد و اظهار داشت: سربازان از ارکان تعیین کننده و از مهمترین مولفه‌های قدرت در کشور به شمار می‌روند، بنابراین ماموریت شما سربازان بسیار مهم و حیاتی است.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه با بیان اینکه دشمن قصد مبارزه فرهنگی با کشورما را دارد افزود: باید با حفظ هویت و فرهنگ خود درمقابل توطئه دشمن ایستادگی نماییم واجازه ندهیم دشمن فکر وتصور ضربه زدن به فرهنگ ایرانی ما را در ذهن خود پرورش دهد.
جوادی ضمن تاکیدبر حفظ ارزش‌های انقلابی اسلامی، از دوران سربازی به عنوان دوران طلایی یاد کرد و خاطر نشان ساخت: امروز بخش مهمی از امنیت به خاطر حضور شما جوانان در خدمت سربازی ایجاد شده است.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه آموزش و ارتقای سطح مهارت و باورهای دینی سربازان وهمچنین حفظ و صیانت از جان این عزیزان را از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌ها برشمرد.

شب نشینی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با پرسنل وظیفه

شب نشینی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با پرسنل وظیفه انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha