دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با هدف توسعه اقدامات حمایتی

جمشید اسکندری سرپرست زندان‌های استان ایلام به منظور توسعه اقدامات حمایتی و بهره‌مندی از توان و ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند با مدیرکل کمیته امداد استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، خدمات حمایتی در سطح زندان های استان توسعه می یابد.

اسکندری در این دیدار اذعان داشت: حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمندسازی آنان در برنامه های اصلاحی و تربیتی نقش بسزایی دارد که در زندان های استان تلاش می شود با توسعه اقدامات و استمرار هدفمند کمک ها در قالب بسته های معیشتی، فرهنگی، بهداشتی، نوشت افزار و... و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های اساسی زندگی، کاهش آسیب و ایجاد زمینه اشتغال برای خانواده های زندانیان، فرایند خدمت رسانی بهبود یابد.

وی در ادامه افزود: توجه و اهمیت بخشی به مسائل و مشکلات خانواده های زندانیانی که سرپرست آنان متحمل حبس می شود، برای حفظ سلامت و امنیت جامعه امری ضروری است. اسکندری خاطر نشان کرد: می بایست با برنامه‌ریزی هماهنگ و با توجه به اصل رعایت کرامت انسانی این خانواده‌ها، برای رفع مشکلات آن‌ها گام برداشت.

مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز گفت: تسهیلات و حمایت‌ها در جهت توان‌افزایی خانواده‌های زندانیان با همکاری اداره کل زندان ها و نهادهای حمایتی به کار گرفته می شود تا در یک فرآیند طراحی شده، پس از گذشت مدتی از حمایت‌های هدفمند، خانواده‌ها به استقلال کافی برسند و بتوانند براساس ایده‌های خود، در جهت بهبود وضع زندگی‌شان اقدام کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha