انعقاد قرارداد همکاری برای همکاری روحانیون مبلغ در زندان‌های استان آذربایجان غربی

۲۲روحانی مبلغ دینی قرارداد همکاری خود را با سازمان تبلیغات اسلامی و زندان های استان آذربایجان غربی منعقد و امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، طی مراسمی در مسجد شهدای افشار سازمان تبلیغات اسلامی استان قرار داد همکاری ۲۲ روحانی مبلغ فرهنگی و دینی منعقد گردید.

این مراسم که صبح روز پنج شنبه ۲۷مهرماه باحضور مدیران کل زندان ها و اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد در ابتدا برنامه با توجه به ضرورت تبلیغ در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی حجت الاسلام و المسلمین امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان درخصوص تسلط رسانه ای و تبلیغی بنگاه های دروغ پراکن و خبر سازی جعلی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا اشاره کرد و گفت : رژیم آمریکا و احزاب و سناتورهای سیاسی منتسب به صهیونیست و آبشخور فکری و اعتقادی شان کمک های مالی و تبلیغات رسانه صهیونیست غاصب می باشد .

در ادامه فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تبیین و تبلیغ در میان گروههای هدف نیازمند اطلاعات برای زندگی سالم گفت: وظیفه جهادی تبیین و رسانه بودن مبلغین فرهنگی این روزها بیش از همیشه به عنوان مجاهدت احساس می گردد و این خط شکنی و دیده بانی امورات جامعه و تحلیل آنها نیازمند تفکر علمایی و تبیین بلیغ وبی شبهه مومنانه دارد .

در ادامه مسئولین و کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی با تشریح رسالت و ظیفه روحانیون برای ادامه خدمت در سنگر تبلیغی اصلاح و تربیت زندانیان اشاره و در ۴ حوزه مهم تبلیغی، فرهنگی، دینی و مشاوره ای همراه با تعهد به مسئولیت در محل زندان اشاره و متن قرار داد را تشریح نمودند .

ثبت امورات فعالیت فرهنگی و تبلیغی در سامانه سازمان زندانها و تبلیغات اسلامی از جمله انجام امورات روحانیون برای ثبت کارکرد می باشد. همچنین خلاقیت و ترویج مفاهیم دینی با روش های نوین تبلیغی متناسب با جامعه هدف زندانیان و خانواده آنها از اقدامات مهم روحانیون فعال در زندان ها است.

در ادامه روحانیون مبلغ فرهنگی با مطالعه مستندات از جمله اقامه مستمر نماز جماعت، کلاس های آموزش احکام و عقیدتی و تبلیغ ، برگزاری مراسمات و مشاوره جلسه تعاملی برای رفع ابهامات قرار داد قانونی برگزار شد .

دراین جلسه موضوع مازاد حق قرار داد ویژه ایام رمضان المبارک، ماه محرم و صفر مطرح و جز مفاد قرار داد ثبت گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha