اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان زندان‌های سیستان وبلوچستان برگزار شد

آیین اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان زندانهای استان جام وحدت یادواره شهید محمدعلی رخشانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان، اختتامیه این مسابقات با حضور محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان،حجت الاسلام غلامرضا نجفی معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستریسیستان وبلوچستان،محمدمرادی معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل،روسای دوایر ستادی اداره کل،مرتضی پیری مدیرزندان،غلامحسین رخشانی پدر شهید محمدعلی رخشانی مدیر مجتمع آموزشی هدایت زندان مرکز ی زاهدان و ورزشکاران در محل مجتمع ورزشی ایثار شهرستان زاهدان برگزار شد.

پس از قرائت قرآن کریم،سرود ملی نواخته شد و حاضرین به احترام سرود مقدس قیام نمودند و در ادامه مراسم تیم های شرکت کننده در مسابقات رژه رفتندکه با تشویق حاضرین در سالن همراه بود.

خسروی با تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی درمیزبانی و برگزاری مسابقات،گفت:هدف از برگزاری مسابقات ایجاد همدلی و وفاق بین کارکنان است که موجب کاهش میزان استرس و اضطراب ناشی از شرایط کاری گردد تا علاوه برسلامت جسم و روح در کناردیگر عوامل روحیه مضاعفی جهت ادامه خدمت داشته باشند.

این مقام عالی قضائی استان به نقش حائز اهمیت فعالیت های ورزشی در زندگی افراد به ویژه کارکنان و اثرات مستقیم آن بر رفتار وعملکرد انسان ها اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین ابزارها جهت ایجاد روحیه و نشاط کارکنان توجه به امر ورزش و برنامه ریزی در مسیر شادابی است که امروزه متاسفانه بواسطه زندگی ماشینی وکم تحرکی بیشترکارکنان دچار مشکلات جسمانی و... شده اند که این برگزاری چنین برنامه هایی نقش تاثیرگذاری در طراوت روحیه افراد دارد و میطلبد یک جامعه پویا و پرانرژی بعنوان یکی از شاخصه های بسیار مهم بدنبال برنامه ریزی وتحقق این امر مهم باشد.

حجت الاسلام نجفی با تاکید برارتقاء مبانی اعتقادی و دینی درکنارانجام فعالیت های ورزشی بویژه برای جوانان،گفت:اجرای برنامه های ورزشی و تحرک ضرورت امروز جامعه ست و باید توجه ویژه ای در این خصوص شود. وی در ادامه به بیان احادیث و سفارشات ائمه اطهار و بزرگان در امر ورزش اشاره کرد و سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: اگر در یک جمله کوتاه از من بپرسند که شما از جوان چه می خواهید، به او خواهم گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش را یادآور شد.

گفتنی است اجرای سرود سربازان وظیفه،ورزش باستانی،رقص شمشیر از دیگر بخش های مختلف مراسم اختتامیه بود و در پایان به نفرات و تیم ها برتر مسابقات ورزشی لوح تقدیر ، جام مسابقات به همراه جوایز نقدی و غیر نقدی اهداء گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha