برگزاری جلسه برنامه‌ریزی خروج زندان‌های شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و بانه به خارج از شهر

در راستای اجرایی کردن مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به استان کردستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای تهیه زمین و خروج زندانهای شهرستان‌های سنندج ، مریوان ، بیجار و بانه به خارج از شهر در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در راستای اجرایی نمودن مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به استان کردستان ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای تهیه زمین و خروج زندانهای شهرستان‌های سنندج ، مریوان ، بیجار و بانه به خارج از شهر در سالن جلسات دادگستری کل استان با حضور رئیس کل دادگستری ، معاون عمرانی استانداری ، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری ، مدیرکل زندانهای استان و فرمانداران شهرستان‌های مربوطه و سایر مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شد .

در این جلسه حسینی ، رئیس کل دادگستری استان به ضرورت اجرای مصوبات مصوبات سفرهای استانی رؤسای محترم قوه قضائیه و قوه مجریه به استان کردستان تأکید کرد و گفت:  نظر به کار جهادی، نیاز است در استانها نیز با همان روحیه جهادی تلاش و کار کرد .

معاون عمرانی استانداری هم در این جلسه آمادگی هرگونه همکاری آن معاونت در خصوص اخذ مجوز کمیسیون های تخصصی را اعلام کرد .

در ادامه مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان عنوان داشت: در ساخت و احداث زندانهای جدید بایستی میزان سرانه فضای خوابگاهی ، اشتغال ، حرفه آموزی ، ورزشی ، فرهنگی و تربیتی و ... برای سال های آتی در نظر گرفته شود .

در پایان جلسه مقرر شد مصوبات جلسه از طریق رئیس کل دادگستری استان به دستگاه های اجرایی مربوطه ارسال و اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha