۸۲ درصد دادرسی‌ زندانیان کرمان الکترونیک است

نشست رؤسا و کارکنان اجرای احکام زندان‌های استان کرمان به همراه معاونین دادستان دادسرای انقلاب و عمومی مرکز کرمان، با هدف بررسی و رفع مشکلات قضایی زندان‌ها، در محل اداره‌کل زندان‌های استان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، بر نقش کلیدی کارکنان اجرای احکام، تأکید کرد و گفت: اگر اجرای احکام به درستی کار کند، منظم و به‌روز باشد، مسائل و مشکلات حوزه قضایی زندانیان قطعاً هم می‌تواند کاهش پیدا کند. وی افزود: از طرفی نقش مددکاران اجتماعی و قضایی نیز حائز اهمیت است.

۸۲ درصد دادرسی‌ زندانیان کرمان، الکترونیک است

استفاده از ارفاقات قانونی نظیر پابند الکترونیک، از دیگر موارد مهمی بود که مدیرکل زندان‌ها به آن اشاره کرد. وی در این باره اظهار داشت: اگر این امکان فراهم شود که زندانی قبل از ورود به زندان، مستقیماً توسط قضات به زندان سما معرفی شود، می‌توان از این ظرفیت نیز در کاهش جمعیت کیفری استفاده کرد.

وی در خصوص میزان استفاده زندان‌های استان از دادرسی الکترونیک گفت: ۸۲ درصد دادرسی‌ها در زندان‌های استان از طریق دادرسی الکترونیک است.

۸۲ درصد دادرسی‌ زندانیان کرمان، الکترونیک است

ضیاءالدینی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل، رؤسا و کارکنان اجرای احکام زندان‌ها، درباره مسائل مطرح شده نظیر اعلام و ثبت محکومیت‌های تجمیع، اعلام آزادی، غیبت از زندان، اشتغال زندانیان، اعزام، رد مال، ثبت استحقاق یا عدم استحقاق عفو عمومی زندانیان به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای خبر/

۸۲ درصد دادرسی‌ زندانیان کرمان، الکترونیک است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha