توزیع 3200 بسته لوازم‌التحریر بین فرزندان محصل خانواده زندانیان تحت پوشش در خوزستان

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در قالب پویش نسیم مهر 3200بسته لوازم التحریر از محل مشارکت خیرین بین فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان با حضور دادستان مرکز استان خوزستان، مدیر کل زندان ها و جمعی از مسئولین استانی توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان خوزستان، مدیرکل زندان‌ها بیان کرد: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و اجرای اولویت‌های ابلاغی سازمان زندان‌ها مبنی بر توجه به خانواده زندانیان از طریق توسعه خدمات حمایتی، انجمن‌های حمایت زندانیان از ابتدای شهریور به صورت فراگیر اقدام به اجرای پویش نسیم مهر با محوریت حمایت از فرزندان زندانیان نیازمند در امر تحصیل در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید کردند.

وی افزود: در همین راستا با کمک خیرین و مشارکت انجمن‌های حمایت زندانیان استان تاکنون 3200 بسته لوازم التحریر بین فرزندان زندانیان نیازمند، که در همین راستا در اهواز 1500 بسته به ارزش 12 ملیارد ریال توزیع شده است.

روشان عنوان کرد: عدالت و قانون بر این تاکید دارد که اصل مجازات شخصی است ، یعنی نباید خانواده فرد به واسطه مجازات مجرم دچار مشکل شوند ، اگر خانواده مددجو تحت پوشش نباشد تسری جرم رخ می دهد.

در این مراسم که با حضور دکتر چگنی دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولین استانی همراه بود ، چیگنی عنوان کرد: حمایت و تامین مایحتاج تحصیل در ابتدا و در طول سال تحصیلی از دانش آموزان مددجویان زندانی بی بضاعت موجب افزایش کیفیت تحصیل، تامین و تضمین کیفیت آموزشی آنان می‌ شود .

دادستان مرکز استان باعنوان این مطلب که : همه دستگاهها و ارگان ها ، خصوصا دستگاههای ارشد اجرایی ، می بایست در کمک به خانواده زندانیان و کاهش آسیب های ناشی از حبس سرپرست خانواده مشارکت داشته باشند.

دکتر چگنی افزود: اگر همه دستگاه های مسئول در پیشگری از وقوع جرم ، تلاش موثر داشته باشند، ارتکاب جرم در جامعه به حداقل می رسد. امروز نیاز است اندیشه ورزان، صاحبنظران ، اصحاب علم و دانشگاهیان ، حضور شایسته ای در عرصه کمک به خانواده زندانیان داشته باشند.

در پایان این مراسم که با اهدای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان بود ، از دانشجویان و دانش آموزان برتر توسط دادستان مرکز استان و مدیر کل زندان ها تقدیر شد.

انتهای خبر/

توزیع 3200بسته لوازم التحریر بین فرزندان محصل خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن در خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha