برگزاری آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زندان مرکزی اهواز

بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور سردار خادم سیدالشهدا فرماندهی قرارگاه کربلا سپاه پاسداران، روشان مدیر کل زندان های خوزستان و جمعی از مسئولین استانی با همراهی پرشور مددجویان زندان مرکزی اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان خوزستان ، در این مراسم که با ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام آغاز شد سردار خادم سید الشهدا در جمع مددجویان ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس ، این هفته افتخارآمیز را نماد ایثار و مقاومت مردم ایران اسلامی در مواجهه با تهدیدات دشمنان و پایداری در مقابل مشکلات داخلی دانست و اظهار داشت : ایستادگی و دفاع مردان و زنان کشورمان در مقابل تهاجم رژیم بعث عراق که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به کشورمان انجام گرفت همه نقشه ها و اهداف شوم دشمنان و قدرتهای استکباری را برهم زد و امروز نیز با همین فرهنگ مقاومت و ایثار توانستیم اهداف پلید آنان در خارج از مرزهای کشور را برهم زنیم .

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به ابعاد جنگ اقتصادی در کشور، برتبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، وحدت ملی و تقویت روحیه مقاومت تاکید نمودند و انجام درست و بموقع وظایف و رسالت همه آحاد جامعه بویژه مسئولین ذی صلاح در هر جایگاهی که هستند را مهمترین راهکار مقابله به این مشکلات است.

در ابتدای این مراسم روشان مدیر کل زندان های استان خوزستان ضمن تشکر از حضور فرمانده قرارگاه کربلا در زندان گفت: تاریخ هشت سال دفاع مقدس سرشار از الگوهای بی‌نظیر از جنس مقاومت و ایثار است که اقشار مختلف مردم در آن نقش ایفا کردند.

روشان ، اقتدار کشور در منطقه را نشانی از ولایتمداری مردم عنوان کرد و افزود: مردم ما خشونت پذیر نیستند و در قرآن آمده است خود را آماده کنید تا آنجا که می توانید و از هرچه می توانید آماده باشید ولی وارد جنگ نشوید تا زمانی که دشمن بخواهد خدشه ای وارد کند محکم بایستید.

لازم به ذکر است آیین «سه شنبه های در مسیر سعادت با شهدا« از برنامه های ابلاغی و ترسیمی روشان مدیرکل زندانهای خوزستان است که با هدف تعمیق برنامه های اصلاحی و تربیتی بر پایه ارزشهای انقلابی و فرهنگی ایثار، مردانگی و شهادت طرح ریزی و اجرا می گردد و سه شنبه های هر هفته در تمام زندان های خوزستان برگزار می گردد که این مراسم در غالب در مسیر سعادت با شهدا در زندان مرکزی برگزار گردید.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارمندان ایثارگران زندان های خوزستان توسط مدیر کل زندان ها و سردار خادم سید الشهداء با اهدا لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha