سرپرست اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی معرفی شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خراسان رضوی با حضور مدیرکل ،معاونین و مسئولین اداره کل زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حسینی مدیرکل زندان‌های استان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مؤثر اسکندری مدیر سابق اردوگاه کاردرمانی، بر توسعه زیرساخت های اشتغال زندانیان در این مرکز تاکید کرد و گفت: در مدیریت زندانبانی استفاده از خرد جمعی، اندیشه ورزی و تحول گرایی با بهره گیری از کار گروهی می تواند مسیر تحقق اهداف را هموار کند.

سرپرست اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی خراسان رضوی معرفی شد

وی خاطر نشان کرد علاوه بر تکالیف و ماموریت‌های ذاتی، اولویت های ابلاغی سازمانی باید مبنای عمل و برنامه ریزی قرار گیرد و قوانین و مقررات مرتبط در یک فرآیند علمی و دانش محور به طور کامل اجرا شود.

سرپرست اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی خراسان رضوی معرفی شد

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات علی اسکندری قدردانی شد و با ابلاغ مدیرکل زندان های خراسان رضوی، علی کیانی معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان، با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اردوگاه کاردرمانی معرفی شد.

سرپرست اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی خراسان رضوی معرفی شد

در متن این حکم بر توسعه خدمات زندانبانی اسلامی ،رعایت قوانین و مقررات ،اجرای آئین نامه سازمانی و ارتباط موثر با مراجع قضایی و اجرایی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی تاکید شده است.

سرپرست اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی خراسان رضوی معرفی شدانتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha