دیدار مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی با فرمانده انتظامی استان

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی به منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه با سردار تقوی فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی، در این دیدار که ارتقاء شاخص های نظم و امنیت در زندانها محور گفتگوها بود ، حسینی مدیرکل زندانهای استان ضمن قدردانی از تعاملات راهبردی و اثربخش مجموعه انتظامی ، نظم و امنیت پایدار موجود در زندانها را نتیجه همگرایی و نگاه فراسازمانی دو مجموعه عنوان کرد و گفت : با توجه به اشتراک ماموریت های دو دستگاه لازم است تا با استفاده از تجربیات نیروهای خدوم و متخصص فراجا در قالب آموزش های علمی و کاربردی مستمر ، پرسنل زندانها نیز در حوزه استاندار سازی شاخص‌های امنیتی توانمندی های خود را ارتقا دهند.

دیدار مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با فرمانده انتظامی استان

وی خاطرنشان کرد چنانچه در سطوح مختلف اجتماعی اقدامات پیشگیرانه در حوزه ارتکاب جرم تدوین شود و در همین راستا نظم و امنیت در زندانها نیز پایدار باشد ، هم اقدامات تأمینی و تربیتی اثر بخش خواهد بود و نرخ بازگشت مجدد به زندانها کاهش خواهد یافت و هم کاهش ورودی به مراکز انتظامی و قضایی را شاهد خواهیم بود.

حسینی در ادامه انتقال زندانهای قدیمی در بافت شهری به خارج از شهر را یکی اولویت های مدیریتی زندانهای استان برشمرد و خواستار پشتیبانی و اشتراک ظرفیت های مجموعه انتظامی استان در این فرآیند شد.

در ادامه این نشست سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات زندانبانی اسلامی بر مبنای اصلاح مجرمین گفت : الحمدلله در زندانهای استان شاهد اقدامات تأمینی و تربیتی مطلوبی هستیم که این نگاه در حوزه زندانبانی نتیجه سیاست های سازمانی بر اساس کرامت انسانی است .

وی افزود دو مجموعه در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک هدف را دنبال می کنند و آن تامین امنیت اجتماعی و اصلاح مجرمین و بزهکاران است و در این مسیر قطعاً تمام ظرفیت های موجود بکار گرفته خواهد شد تا نتایج مطلوب حاصل شود.

در نتیجه این نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از کارشناسان تخصصی دو مجموعه جهت تدوین برنامه جامع همکاری های دوجانبه تشکیل شود و اقدامات مشترک بر مبنای نیازهای اولویت دار بصورت هدفمند اجرایی گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha