مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی: اقدامات اصلاحی و تربیتی در بستر نظم و امنیت اثربخش خواهد بود

آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های خراسان رضوی با حضور مسئولین ستادی و روسای زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های خراسان رضوی، حسینی مدیر کل زندان‌های استان در آغاز این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان و شهداء انقلاب گفت: باید در انجام تکالیف و ماموریت‌های سازمانی فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت که ارزشمندترین دستاورد ۸ سال دفاع مقدس است را مبنای عمل قرار دهیم.

حسینی در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های خراسان رضوی ، اصلاح و تربیت زندانیان را رسالت اصلی نظام زندانبانی اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های فرآیند اصلاح و تربیت در زندان‌ها نظم و امنیت است و در بستر نظم و امنیت پایدار است که اقدامات سایر حوزه‌ها اثربخش خواهد بود.

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی : اقدامات اصلاحی و تربیتی در بستر نظم و امنیت اثربخش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانت هستند و باید در پیشگاه خداوند متعال برای وظایف و تکالیفی که بر عهده می‌گیریم پاسخگو باشیم گفت: در حوزه یگان حفاظت لازم است تا با تدوین برنامه آموزشی تخصصی و مستمر با هدف توانمندسازی نیروی انسانی کادر و وظیفه و شناخت مأموریت‌ها و وظایف ابلاغی در جهت ارتقاء و استانداردسازی شاخص‌های سازمانی فرآیند علمی و عملیاتی ترسیم شود.

در این مراسم از خدمات و زحمات سرهنگ علی اکبر سلطانیان که به درجه بازنشستگی نائل آمد قدردانی شد و سرهنگ علیرضا سپهری راد طی حکمی از سوی فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور به عنوان سرپرست فرماندهی یگان حفاظت زندان‌های خراسان رضوی منصوب شد.

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی : اقدامات اصلاحی و تربیتی در بستر نظم و امنیت اثربخش خواهد بود.

گفتنی است در متن این حکم تأمین امنیت زندان‌ها با تهیه طرح‌های حفاظتی، ساماندهی نیروهای تحت امر و ارائه خط مشی‌ها و اجرای تدابیر ابلاغی مورد تأکید قرار گرفته است.

سرهنگ سپهری راد پیش از این فرماندهی یگان حفاظت زندان مرکزی مشهد را بر عهده داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha