آزادی ۲ مددجوی کانون اصلاح و تربیت همدان در جریان بازدید دادستان مرکز استان

دادستان مرکز همدان با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت به بررسی درخواست های آنها پرداخت و با مرخصی ۳ نفر از آنها موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، در راستای ارتقاء روحیه و بهبود وضعیت روانی مددجویان خانجانی دادستان مرکز همدان، بروجنی سرپرست زندان‌های استان و همچنین تعدادی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب با حضور در این مرکز ضمن دیدار و گفتگوی چهره به چهره یا مددجویان به بررسی پرونده قضایی آنها پرداختند.

دو مددجو و اعطای مرخصی به سه مددجوی دیگر کانون صادر شد.

حسن خانجانی موقر در حاشیه بازدید از کانون اصلاح و تربیت همدان گفت: این گونه بازدیدها در طول سال و به طور مستمر موجب بهبود شرایط روحی زندانیان می شود و امروز به همراه سرپرست زندان های استان، سرپرست معاونت اجرای احکام دادسرا و قضات شعب اجرای احکام دادسرا این مهم محقق شد.آزادی ۲ مددجوی کانون اصلاح و تربیت همدان در جریان بازدید دادستان مرکز استان

وی با بیان اینکه تعدادی از این مددجویان ناخواسته مرتکب جرم شده اند و به طور قطع اصلاح پذیر هستند، تصریح کرد: با بررسی پرونده های آنان به دنبال ارایه راهکارهای قانونی برای آزادی مددجویان این مرکز هستیم.

دادستان همدان افزود: در جریان بازدید امروز دستور آزادی دو مددجو و اعطای مرخصی برای سه مددجوی دیگر صادر شد.

خانجانی موقر تصریح کرد: همچنین شرایطی فراهم شده که تعدادی از مددجویان با اعطای مرخصی، فرصت کسب رضایت از شاکی در پرونده هایشان فراهم شود.

حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان همدان نیز گفت: سعی شده تا با ارایه آموزش ها و مهارت های زندگی، مددجویان را با عواقب کارهای مجرمانه آشنا سازیم تا پس از آزادی به سمت خلاف کشیده نشوند.
وی عنوان کرد: پیگیر هستیم تا به این مددجویان را کسب درآمد را نشان دهیم تا با کسب روزی حلال به صورت آبرومند در اجتماع ظاهر شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha