بازدید مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان از زندان زابل 

 محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان به اتفاق هیات همراه طی سفری دو روزه به شهرستان زابل از بخش های مختلف زندان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان، خسروی در این بازدید که با همراهی محمدرضا نظام دوست رییس زندان زابل انجام شد با کارکنان زندان ، سربازان وظیفه ، مددجویان و برخی از مسئولین قضایی نیز دیدار و گفتگو نمود.

مدیر کل زندانهای استان ضمن حضور در شورای طبقه بندی با قاضی ناظر بر زندان، بر نقش و اهمیت شورای طبقه بندی زندان و برگزاری مستمر و به موقع جلسات شورای طبقه بندی اشاره و استفاده از تمامی تاسیسات حقوقی برای حل نمودن مشکلات مددجویان واجد شرایط تاکید داشت.

وی در ادامه با شرکت درمراسم تجلیل از مددجویان ذاکر اهل بیت سلام الله علیهم که در مراسمات ماه محرم و صفر در زندان زابل نوحه خوانی و مرثیه خوانی داشته اند با اعطای لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آورد.

ایشان نیز در حاشیه این بازدید با دادستان زابل در محل دفتر کار رییس زندان دیدار و پیرامون رویه های قضایی حوزه های قضایی سیستان در خصوص مددجویان به بحث و تبادل نظربا یکدیگر پرداختند وافزود:حضور مراجع قضایی در زندان و دیدارهای مستقیم با زندانیان را مورد تاکید قرار داد و گفت : اعزام زندانی به زندان پایان چرخه قضایی نیست و چون هدف از ورود زندانی به زندان اصلاح و تربیت اوست باید حضور او و آموزش ها و فعالیت هایی که در زندان دارد مورد رصد قرار گیرد تا وقتی هدف محقق شد به او مساعدت شود و حضور مددجو در زندان موجب آسیب به خانواده او نباشد .

محمد حسین خسروی تعاملات بین مراجع قضایی حوزه سیستان با زندان زابل را مناسب و ارزنده توصیف کرد و از دادستان زابل بابت این موضوع قدردانی کرد.

این مقام قضائی استان پس از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه یگان حفاظت این زندان ، طی نشستی صمیمی با سربازان وظیفه گفتگو کرد و در جمع آنها به تبیین نقش پرسنل وظیفه در امنیت زندان پرداخت و از خدمات و زحمات سربازان وظیفه در شرایط جوی نامناسب زابل قدردانی نمود .

مدیر کل زندانهای استان برای دومین بار در طول یکروز از اذان مغرب تا پاسی از شب حضور یافت و در بندهای این زندان با مددجویان از نزدیک دیدار و گفتگو نمود و ضمن بررسی وضعیت بندها و اتاق های استراحت مددجویان در بازه زمانی شب به درخواست های مددجویان رسیدگی کرد و در خصوص رفع مشکلات آنان دستوراتی صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha