بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های استان کردستان از مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران در روز تعطیل

مدیرکل زندانهای استان کردستان در روز تعطیل به صورت غیر مترقبه و سرزده از قسمت های مختلف مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران بازدید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در راستای دستورات و تأکیدات ریاست سازمان زندانهای کشور ، مدیرکل زندانهای استان کردستان در روز تعطیل به صورت غیر مترقبه و سرزده از قسمت های مختلف مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران بازدید کرد .

مدیرکل زندانهای استان کردستان با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران ضمن ابلاغ پیام سلام و خسته نباشید و خدا قوت مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان ، پس از اجرای تشریفات نظامی توسط یگان حفاظت اردوگاه در کنار یادبود شهدا با ذکر فاتحه یاد و خاطرشان را گرامی داشتند .
محمدی در ادامه بازدید به صورت چهره به چهره با مددجویان دیدار کرد و ضمن استماع درخواست ها و مشکلات آنان ، ارشاد و راهنمایی های لازم را یادآور شد و دستورات لازم را در خصوص پیگیری و رفع مشکلات موجود صادر نمود .
در ادامه میزان رضایتمندی زندانیان از خدمات ارائه شده در اردوگاه و همچنین توان رزمی نیروها را بر اساس بخشنامه ها و دستورالعمل های سازمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .
در پایان بازدید با پرسنل حاضر در مجموعه نشست صمیمی برگزار کرد .
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha