77 میلیارد ریال حقوق و دستمزد به مددجویان شاغل زندان‌های هرمزگان پرداخت شده است

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای 372 مددجو اشتغال مولد ایجاد شده و این افراد 77 میلیارد ریال حقوق و دستمزد دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی در کارگروه تخصصی اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان افزود: اشتغال مددجویان با همکاری کارآفرینان و در سه سطح اشتغال کارگاهی، اعزام به کار و نشسته حاصل شده است.
وی بیان داشت: برای توسعه و تقویت اشتغال مددجویان به زودی نیز کارگاه بسته بندی و خیاطی در اندرزگاه نسوان زندان بندرعباس و زندان میناب راه اندازی می شود.
مدیرکل زندان های استان تاکید کرد: اشتغال زندانیان باید مولد و منجر به درآمد زایی آنها شود.
کیشانی خواستار ایجاد فضای مناسب برای اشتغال مددجویان در زندان ها شد و گفت: باید به سمت تولید محصولات بازار پسند رفت و بازاریابی مناسبی هم برای فروش محصولات زندانیان انجام شود.
وی اظهار داشت: آموزش مهارت های شغلی به مددجویان، شروعی برای اشتغال آنها است که باید این مهم نیز در زندان ها جدی گرفته شود.
مدیرکل زندان های استان به آمار حرفه آموزی مددجویان در زندان ها هم اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 48 دوره فنی و حرفه ای در زندان ها برگزار شده که بیش از 2هزار نفر از مددجویان در این آموزش ها شرکت کرده اند.

77 میلیارد ریال حقوق و دستمزد به مددجویان زندان های هرمزگان پرداخت شده است
انتهای خبر/
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha