مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از مدیر آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب تقدیر کرد
تقدیر مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از حسینن اصغری مدیر آب و فاضلاب شهرستانن میاندوآب

مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در جمع مسئولین و خیّرین شهرستان میاندوآب از مدیر آب و فاضلاب این شهر بخاطر تلاش جهت انتقال سریع لوله های فاضلاب به سیستم شهری تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های‌آذربایجان غربی ، مراد فتحی مدیرکل زندان های استان ضمن تقدیر از تلاش ها و تعامل آگاهانه مدیر آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در انتقال سریع و عملیات جهدای انتقال خط لوله فاضلاب و اتصال به سیستم شهری تقدیر کرد.

در حاشیه مراسم جشن مهر و عاطفه ها ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در آغاز بازگشایی مدارس از اقدامات عالی فرماندار و حسین اصغری مدیر آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب جهت بهداشت زیستِ اجتماعی زندانیان و اتصال سیستم فاضلاب شهری با لوله گذاری بیش از سه کیلومتری بعد از چند سال با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

در متن لوح تقدیر مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی از حسین اصغری مدیر آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب به اقدام جهادی و تعامل دلسوزانه در راستای اجرای لوله گذاری سریع و انتقال و اتصال به سیستم شهری و رفع مشکل مهم بهداشت محیط زیست چندین ساله زندان تقدیر گردید.

لوح تقدیر

انتهای خبر/

متن لوح تقدیر

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

اسراء – آیه 80

لوح تقدیر

برادر ارجمند جناب آقای حسین اصغری

مدیر محترم اداره آب وفاضلاب شهرستان میاندوآب

با سلام و احترام

با ایقان به نقش مسئول متعهد و متخصص ، در ایجاد بالندگی و پویایی توام با معرفت معنوی که مسئولیت خطیر خویش رادر قبال رضایت خداوند با مدد عقل و دانش خود به نحو احسن در مسیر تعالی جامعه اسلامی بکارمی گیرد؛ بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش های ارزشمند، تعامل صادقانه و کوشش جهادی جنابعالی دراتمام طرح انتقال فاضلاب زندان میاندوآب و تسریع در انجام این امر مهم برای ارتقاء خدمات بهداشتِ زیست اجتماعی زندانیان اعلام می داریم .

از خداوند منّان عمری باعزت و سربلند همراه با شادکامی برای شما برادر ارزشمدار مسئلت می نماییم

فتحی

مدیرکل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha