بازدید مدیرکل زندان‌های خوزستان از زندان‌های دزفول، آبادان، ماهشهر و شوشتر

غلامرضا روشان مدیر کل زندان های خوزستان در راس هیاتی از 4 زندان استان خوزستان در یک روز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ،مدیرکل زندان‌هادر بازدید از زندان های استان گفت: توجه به نیروی انسانی در عین فرهنگ سازی برای تلاش جهادی، می تواند چالش‌ها را از سر راه برداشته، رشد و بالندگی هر مجموعه و سازمان را در پی داشته باشد.

غلامرضا روشان که به منظور دیدار با مددجویان و بررسی وضعیت بهداشتی، آموزشی و رفاهی در زندان های استان حضور یافته بود، با تاکید بر اهمیت زمینه های موثر در ارتقای انگیزه خدمتی برای کارکنان و پرهیز از روزمرگی، اذعان داشت: مدیریت انگیزش شغلی کارکنان، موفقیت پایدار سازمان را رقم می زند و توجه به سرمایه انسانی در عین فرهنگ سازی برای تلاشی جهادی، می تواند چالش ها را از سر راه برداشته و رشد و بالندگی هر مجموعه و سازمان را در پی داشته باشد.

مدیر کل زندان های استان ضمن مثبت ارزیابی نمودن اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف و تأکید بر فعالیت های حوزه بهداشت و درمان، از تلاش های شبانه روزی کارکنان ساعی سنگر اصلاح و تربیت تقدیر کرد.

در ادامه بازدید، مدیرکل زندان‌های استان، ضمن حضور دراندرزگاه های زندانیان، با آنها به صورت چهره به چهره دیدار و مسائل آنان را مورد بررسی قرار دادند.

وی پاسخگوی سوالات و درخواست های زندانیان چهار زندان خوزستان نیز بود و زندان را به عنوان محلی برای اصلاح و بازگشت سالم زندانیان به جامعه دانست.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha