اعتراف کردن به اشتباهات گذشته مقدمه اصلاح و بهبودی است

همزمانی بازدید سرپرست زندان های همدان از زندان مرکزی و برگزاری جلسه ان ای(انجمن معتادان گمنام) در یکی از بندها سبب شد تا حمزه بروجنی دقایقی را به دیدار و گفتگو با آنها بپردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان همدان در جریان بازدید از زندان مرکزی با حضور در جلسه ان ای ضمن تشویق مددجویان به پرهیز از مصرف مواد مخدر به بررسی درخواست های قضایی آنها پرداخت.

در این جلسه که در یکی از بندهای زندان مرکزی با مشارکت 15 نفر از زندانیان و با موضوع انکار در حال برگزاری بود حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان با ورود به جلسه پای صحبت شرکت کنندگان نشست و پس از اتمام جلسه در فضایی صمیمانه با آنها به گفتگو پرداخت.

بروجنی در این قسمت از بازید مشارکت کنندگان در جلسه ان ای را به حضور مداوم در این جلسات تشویق کرد و گفت: رسالت شما رسیدن به زندگی پاک و عاری از هرگونه اعتیاد است. انجمن معتادان گمنام در سراسر جهان راه نجات از اعتیاد را به افراد زیادی نشان می دهد ولی تنها راه پاک ماندن، حضور همیشگی در جلسات انجمن است.

وی در ادامه افزود: اعتراف به اشتباه مقدمه اصلاح و رسیدن به بهبودی است. حضور در جلسات ان ای به شما کمک می کند تا صادقانه و شفاف با خودتان رو در رو شوید. اعتیاد یک بیماری است و برای درمان نیاز به زمان دارد تا فرد بیمار بتواند با گذشته خود خداحافظی کند و شرایط را برای سلامتی و بازآفرینی یک خود جدید تغییر دهد.

در پایان این جلسه حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان در فضایی صمیمانه پای صحبت زندانیان حاضر در جلسه نشست و به درخواست های قضایی آنها پاسخ داد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha