محدویتی برای تحصیل زندانیان در زندان‌های آذربایجان شرقی وجود ندارد

جوادی مدیر کل زندانهای استان در دیدار با مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی گفت :هیچ محدویتی برای ادامه تحصیل مددجویان در زندانهای آذربایجان شرقی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی،جوادی مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش ضمن تبریک انتصاب ایشان و تقدیر از تلاش ها و همکاری های آموزش و پرورش ، به برگزاری دوره های سواد آموزی برای افراد حائز شرایط در زندان اشاره کرد و افزود: نقش تعلیم و تربیت در کاهش بزه بر هیچکس پوشیده نیست و در این راه تلاش میکنیم کمک حال آموزش و پرورش باشیم.

جوادی در ادامه بابیان اینکه هیچ محدویتی برای تحصیل زندانیان در زندانهای آذربایجان شرقی نیست اظهارداشت: تسهیل شرایط برای تحصیل خانواده های زندانیان و خودشان جزو برنامه های اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان است و در حال حاضر در راستای تفاهم نامه های موجود این امکان چه در نهضت سوادآموزی و چه در متوسطه اول و دوم و کاردانش در حال انجام است.

مسعود سعادتی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت برنامه های گلریزان گفت: دلسوزی مسئولین و آحاد مردم به قشری از جامعه که عمدا یا سهوا در شرایط خاصی قرار گرفته اند جای تقدیر و تحسین دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد : تعامل با دستگاه های مختلف در جهت پیش برد اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جزو اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت استان است و در هر موقعیتی نیاز به تعامل بیشتر باشد، از آن استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: خود را متعهد به نشر علم و دانش و تعلیم و تربیت می دانیم و معتقدیم باید برای خارج از فضای رسمی آموزشی نیز از همه ظرفیت های بین بخشی استفاده کرد.

محدویتی برای تحصیل زندانیان در زندانهای آذربایجان شرقی نیست

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha