مدیرکل زندان‌های اصفهان از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان بازدید کرد

بابایی مدیرکل زندان های استان با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی ضمن بازدیداز این مرکز با نیروهای وظیفه و یگان حفاظت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، علیرضا بابایی مدیرکل زندانهای استان ضمن بازدید از بخش های مختلف اردوگاه درجلسه پرسش و پاسخ سربازان وظیفه حضور یافت .

بابایی مدیرکل زندانهای استان اصفهان درجمع سربازان وظیفه ضمن تاکید بر حساسیت و اهمیت خدمت مقدس سربازی گفت : تامین امنیت مسئولیت سنگینی است که بر دوش شما سربازان گذاشته شده است وشما عزیزان می بایست به این امر افتخار کنید واز سوی دیگر متعهد و پایبند به مسئولیت باشید.

وی در ادامه افزود : رسالت اصلی یگان حفاظت تأمین امنیت زندان است و نقش سربازان وظیفه به عنوان بخشی از بدنه اصلی آن غیرقابل انکار و تعیین کننده است.

بابایی در ادامه گفت : در دوران خدمت مقدس سربازی وظیفه شخصیت اجتماعی شما شکل می گیرد واگر درخدمت سربازی موفق باشید قطعاً این موفقیت مسیرزندگی آینده تان را هموار می سازد واز سربازان خواست تا نسبت به انجام وظایف و امورات محوله نهایت دقت و وظیفه شناسی را داشته باشند.

مدیرکل زندانهای استان اصفهان ضمن استماع درخواست ها و مشکلات سربازان وظیفه ، پس از ارائه توضیحات و پاسخگوئی به سوالات ، در راستای مرتفع نمودن موارد مطرح شده دستورات لازم را صادر نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha