شورای عالی قضائی گلستان با استاندار دیدار کردند

مدیرکل زندان‌های گلستان طی جلسه شورای عالی قضائی استان و استانداری گلستان، با استاندار دیدار داشت و نیازهای زندان‌های استان را بیان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، جلسه شورای عالی قضائی استان و استانداری گلستان، با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری ، مدیرکل زندان‌ها و دیگر مسئولین قضائی با هدف بررسی نیازهای اعتباری دستگاه قضائی و زندان‌های استان در استانداری گلستان برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل زندان‌های استان گفت: با توجه به نیازمندی‌های واقعی زندان‌های استان و فقدان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای، می‌طلبد مسئولین استانی در جهت رفع این نیازمندی ها نگاه ویژه ای داشته باشند.
غلامرضا سرلک با اشاره به میزان اعتبارات تخصیص یافته به زندان‌های استان، ادامه داد: زندان‌های استان قدمت ساخت بالایی دارند و بالا بودن هزینه های تعمیر و بهسازی و نگهداری تاسیسات و خرید تجهیزات باعث افزایش هزینه ها می شود، که با افزایش اعتبارات تملک از سوی استانداری و تکمیل پروژه های نیمه تمام زندان‌های استان، بسیاری از کمبودها مرتفع می گردد.
عضو شورای عالی قضائی استان با بیان اینکه کار زندانبانی یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا است در خواست افزایش اعتبارات سایر هزینه ای و رفاهی پرسنلی جهت ارتقاء انگیزه و توان خدمتی کارکنان سخت کوش سنگر اصلاح و تربیت را داشت.
در ادامه استاندار گلستان با فراخواندن رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فی المجلس، دستور تشکیل جلسه اختصاصی جهت رفع موانع و معضلات مطروحه را داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha