ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط گروه جهادی به مددجویان اردوگاه حرفه‌آموزی اصفهان

گروه جهادی استان با حضور در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی به ارائه خدمات دندانپزشکی به زندانیان بی بضاعت پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، جمعی از دندانپزشکان جهادی استان خدمات دندانپزشکی به مددجویان اردوگاه از قبیل ساخت و قالب گیری دندان جهت مددجویان بی بضاعت و واجدالشرایط ارائه دادند.

غلامحسن حبیبی مدیر اردوگاه با اعلام این خبر گفت: در این اقدام انسان دوستانه، جمعی از دندانپزشکان حاذق استان به صورت داوطلبانه در اردوگاه حضور یافته و پس از شناسایی تعدادی زندانیانی که نیاز به ساخت و قالب گیری دندان داشتند ، خدمات درمانی شایسته ای را ارائه دادند.

حبیبی ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت خیرخواهانه بیان داشت: خوشبختانه طی ماه های گذشته شاهد حضور گروه های جهادی از آحاد مختلف مردم جامعه در حوزه های مختلف آموزشی، مهارت آموزی، درمانی و ... جهت ارائه خدمات به زندانیان در اردوگاه بوده ایم که این موضوع حاکی از وجود حس نوع دوستی در مردم این خطه از کشور می باشد.

حبیبی با تاکید بر این موضوع که زندانیان نیز عضوی از جامعه بوده که پس از پایان مدت محکومیت به جامعه بازخواهند گشت اظهار داشت: از آنجائیکه زندانیان از اقشار آسیب پذیر جامعه می باشند لذا حضور گروه های جهادی و نهادهای مردمی در رفع مشکلات آنان، می تواند در کمک به ارتقاء سلامت جامعه بسیار موثر واقع شود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha