انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور برترین سمن شهرستان در سال ۱۴۰۲

همزمان با هفته ملی تشکل ها و مشارکت های مردمی، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور به عنوان سمن برتر شهرستان در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی؛در مراسم اختتامیه هفته ملی تشکل ها و مشارکت های مردمی در مشهد مقدس،انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور به عنوان سمن برتر انتخاب و در این همایش مورد تجلیل قرار گرفت.
برابر این گزارش،این مراسم که با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شد،انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور برای اقدامات موثر در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی ویژه خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن، به عنوان برترین سازمان مردم نهاد شهرستان نیشابور برگزیده شد.
شایان ذکر است،انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور با استفاده از ظرفیت های سازمانی و بهره گیری از مشارکت خیرین و نهادهای اجتماعی، اقداماتی حمایتی نظیر،توانمند سازی خانواده زندانیان،ایجاد اشتغال پایدار،توزیع بسته های معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند،برگزاری کلاس های تخصصی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توسعه چترحمایتی در حوزه های بهداشت و درمان وتحصیل و ... را در کارنامه دارد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha